Vannak olyanok, akik fodrászként főleg a szakmai szempontokra koncentrálnak, igyekeznek a legmagasabb szintű szolgáltatást nyújtani, azonban ahhoz, hogy a vendégek bizalmát hosszú távon el lehessen nyerni, jóval többre van szükség. Egyfajta bizalmi kapcsolat kiépítésére kell törekedni, amely kiváló alapot kínál a gyümölcsöző jövőnek.
Milyen etikai alapelveket célszerű betartani a bizalom eléréséhez?
Két olyan tényező van, amelyeknek mindenképp előtérbe kell kerülniük egy fodrász szolgáltatást illetően, ez a becsületesség és megbízhatóság. A becsületesség ott kezdődik, hogy például a szakember mindenről pontosan tájékoztatja a vendégeket, főleg az árakkal kapcsolatosan, így az embereket nem érhetik kellemetlen meglepetések a kifizetés során. A profi, lelkiismeretes fodrászok az időpontokat illetően pontosak, és sosem ígérnek olyat, amit nem tudnak betartani.
Ezen a területen az udvariasság, figyelmesség szintén lényegesek. A vendégek kifejezetten értékelik azt, ha egyéni igényeik előtérbe kerülhetnek, ha pedig még emlékszik is a szakember ezekre egy későbbi alkalom során, az mindenképp plusz pontnak számít.
A kommunikáció a kulcs!
A fodrászat esetében a kommunikációra is óriási szükség van. Egy jó szakember kiváló hallgatóságnak bizonyul, mert hagyja, hogy a vendégek elmondják az igényeiket, elképzeléseiket.
Egy felkészült fodrász megfelelő válaszokat is tud adni a kérdésekre.
Fodrász képzésünkön a szakmai részek mellett a kommunikáció gyakorlására is lesz lehetőség. Minden szükséges tudást megadunk ahhoz, hogy kiváló szakember váljon belőled. Fodrász tanfolyamunkon hatékony praktikákkal is megismerkedhetsz, amikről nem igazán esik szó a tankönyvekben.
Weboldalunkon bővebb információkat is olvashatsz fodrász oktatásunkról. Jelentkezz bátran elérhetőségeinken fodrász iskolánkba, és merülj el ebben az izgalmas világban!